Salutare internauti :). Revin cu un review al castilor bluetooh-wireless modelul JVC HA-S30BT-A.   Acestea sunt primele mele casti „Bluetooth” si nu m-am grabit sa-mi cumpar orice fel de casti ca dupa sa stea undeva aruncate.. De ce spun asta? pentru ca putine casti bluetooth pot reda muzica ca si cele pe fir „wire”.

Casti Bluetooth JVC HA-S30BT-A

Vinerea trecuta a fost un fel de” Summer Black Friday” si eu de obicei verific ofertele astea si daca chiar vad un produs redus 100% si nu reducere din aia falsa cumpar cate ceva, cum am cumparat in fiecare an. Ei si mi-a sarit in ochi frumoasele casti bluetooth de la JVC  ce au fost reduse de la 222 lei la 134 lei. Verific stocul pe site-ul Altex si vad ca mai era doar o singura cutie sigilata la magazinul Altex din Vaslui, asa ca am mers repede sa le testez sa vad cum se aud si daca merita banii!

Oferta o vazusem seara si dimineata la prima ora „9” am mers in magazin si am testat castile, si SURPRIZA…  Se aud BESTIAL  pentru niste casti fara fir wire-less, au si un buton de amplificare a bass-ului si care chiar functioneaza, poti derula melodiile direct din butoane si sa dai volumul mai incet sau mai tare. Si au o autonomie de 17 ore de auditie, adica arhisuficient.

Am ales  JVC pentru ca este brand renumit pentru casti si echipamente audio, au produse de cea mai buna calitate. Eu zic ca am facut o alegere perfecta si la banii astia nu are concurenta.. Ma gandeam sa-mi iau casti Sony ce costa vreo 200 lei dar JVC sunt mai bune. Au un sunet clar, inaltele sunt bine definite si basii sunt acolo, nu-ti bubuie capul dar il simti destul de bine, mai ales daca activezi acel buton.

Sunt casti usoare Over Ear care le poti purta la gat cand nu le folosesti si nici nu le simti, sunt casti frumoase ce le poti lua in calatorii. Eu in special pentru asta le-am achizitionat, sa ascult muzica pe tren cand calatoresc sau pe avion. Acasa ascult zilnic muzica la sistemul audio 2.1 Genius de 40w reali.

Atat momentan despre aceste casti, daca voi avea ceva de amintit revin cu un update!

46 total views, 1 views today

Review: Casti bluetooth JVC HA-S30BT-A